Cik Jenab yaa AnakII !
LGS girlfriend♥

:WELCOME TO CIK JENAB HOUSEEEEE : touch hover image

Yes i love him not matter what people call him ♥♥♥


Giraffe's wife!

"
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nabyla Ariffin
Others:   


MQ

Assalamualaikum
taktau nak update entry apa kali ni but first of all alhamdulillah saya dah berjaya tamatkan sem 2 dengan tabah.Terima kasih YA ALLAH
pejam pejam dah nak tutup dah tahun 2012 kann
umur semakin meningkat, dah bukan belasan tahun dahh.hmm

pukul 3 pagi update entry nii.Actually nak ucap thanks sangat kepada Muhammad Qusyairi for almost 2 years we have been together but now hmm takda jodoh takboleh paksa kan? 

bohong lah kalau cakap taksedihh 
but semua tuu kena hadap jugak. life must go on right? i admitted that im still love you and i know my love is more than you :)
its alright for me too
dah takterdaya nak paksa dah
apa yang penting 
Saya doakan kebahagian awakk

im glad to know that you already have the new one but me still searching.Insyallah i will meet a good imam and the best abah for my kids one fine dayy 

p/s : ALLAH ada kerana DIA aku bercerita tentang sakitku mencintai hamba-NYA 

Dalam istikharah dia selalu ada dia menunjukkan jalan untuk aku menunggu walau dia memilih yang lain dan tidak nampak aku :-) disini ,sesungguhnya ALLAH tahu apa yang terlukis disanubari...