Cik Jenab yaa AnakII !
LGS girlfriend♥

:WELCOME TO CIK JENAB HOUSEEEEE : touch hover image

Yes i love him not matter what people call him ♥♥♥


Giraffe's wife!

"
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nabyla Ariffin
Others:   


Baling part 1

Assalamualaikum semua .
Harapp semua sihat yaa.Okay aku dah start ber-klishe.Gila geliiii
back to our topic,entry kali nii agak berbaur kemasyarakatan sikit lahhh..Hahaha
tengok tajuk entry nii hm rindu balikk pulakk.

okayy memandangkan ni blog akuu,even follower akuu tak segahh FL or Abg AYEEM but ini blog akuuu.Tak kisahh lahh follower aku taksampai ratusII K pun tp setakat 2,3,4 ratt tuu mmg konfirm*maaf.
so ikut suka nak update apa puunn -.-'

2/11/2012
Program yang dah lama di-plankan telah berjalan dengan agak lancar even takselancar yang aku harapkan sebab aku selaku Pengarah Program rasa sangat malu terhadap diri aku sendiri.Diri akuuu kayyy.Hat len takpayah gedik gedik nak bersalah.So before apa apa akuu nak update, akuu mintak maap lagi sekali even akuu dah tak stop ucap soryy masa dalam kelas,aku tetap nak ckp soryy. :')

PROGRAM MAI MASUK KAMPUNG telah berkampung di Kampung Weng Baling sangat sangat sangat syiokkkk.Mari tepuk ramai ramai.Cepat.*okayy mohon tampaq akuu dua tiga daihh

Macam macam pengalaman yang akuuu dan kawanII dapat.Konon kannn padahai....
hmm Terima Kasih kepada Mak mak ayah ayah yang sudi terima kami semua dengan tangan terbukak.
*wahhh mcm bg award pulakkk

okayy memandangkan keadaan Cik setiausaha nii agak sibuk.Tak dann nak update banyak banyak.Lately nii  bos bagi banyak sangat kerjaa.
Balik ke tajukk semula.
mlm Esok akuu post gambaq kita okayyy.