Cik Jenab yaa AnakII !
LGS girlfriend♥

:WELCOME TO CIK JENAB HOUSEEEEE : touch hover image

Yes i love him not matter what people call him ♥♥♥


Giraffe's wife!

"
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nabyla Ariffin
Others:   


SENIOR :)

Assalamualaikum 
alhamdulillah masih berjasa lagi yaa blog busukk ku ini :)
dah besawang sangat dahh kann punya lama takcuci

okay.First of all bersyukur sangat aku sekarang dah bergelar senior even tak jauh mana pun umoq tapi still senior jugakk okayy.Pehh masuk jaa sem 2 banyak benda sangat sangat nak kena buat mana dengan kelas semua pack/padat/ketat dan seangkatannya lagi.Mana dengan paper work dengan kena submit.HAHA.Bajett sibuk pi laa satt :D

Masuk SEM 2 nii semua serba baru tau.Henpon baru lahh apa lahh.Aku dah takpakai BlackBerry torchlite dahh tau.HAHA.bangga kann?Tengok blog aku?punn dah betukar kann?aku pun konpius apa jadi dengan blog aku.punya gatai tangan sangat nak edit kott nuu editt kot nii.haa padan laa

Rindu dekat awak yaaa EN.BLOG.ehh blog aku mestilah berlainan jantina dari aku.Ingat aku lesbian nak becinta dengan sama jenis.So bagi mengelakkan sebarang kesulitan baik aku mengaku siap siap yang blog jantan.HARHARHAR.

Masih belum terlambat untuk aku ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir Dan Batin.Ampunkan salah silap yang telah aku buat naa :)

okayy takdak idea dahh nak tulis entry nii.Bila bila aku free, aku updated lahhh lagi.mwahhh ;* kbai

Labels: