Cik Jenab yaa AnakII !
LGS girlfriend♥

:WELCOME TO CIK JENAB HOUSEEEEE : touch hover image

Yes i love him not matter what people call him ♥♥♥


Giraffe's wife!

"
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nabyla Ariffin
Others:   


Mereka!

Assalamualaikum
Alhamdulillah baru pulih semangat terus hupdate belog nii :)
tak macam entry sebelum ni aku dikuasai oleh perasaan sebak.
okay entry kali ni aku buat special untuk Makhluk ALLAH yang setengahnya dah bersama aku for almost12years. hmm lama kann? okay agak lama lahh

Amin ya roball alamin ALLAH dah pelihara hubungan persahabatan kita nii.One for all yeah!HAHA
Firstly aku nak cakap aku sayang hampa sangat, even kadang kadang mulut ni agak lancang 
berkata-kata.Fuhh ingat senang?Terima kasih sebab ada dengan aku *kadang takdak.HAHA.
Terima Kasih jugak sudi lepak dengan aku.Really enjoy it guys.Seriously!
Okay aku takmampu nak bagi hadiah yang mahai kat hampa sebagai balasan tapi aku hanya mampu bagi kasih sayang yang ada.Terima lahh dengan hati terbuka tau :D








taktau nak cakap apa kat hampa. aku sayang hampa maka tercetus laa entry ni :)

Labels: