Cik Jenab yaa AnakII !
LGS girlfriend♥

:WELCOME TO CIK JENAB HOUSEEEEE : touch hover image

Yes i love him not matter what people call him ♥♥♥


Giraffe's wife!

"
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nabyla Ariffin
Others:   


;/

HI. assalamualaikum

alhamdulillah.boleh lagi meng-update blog busukk ni.btw soryy lama tak hadap sangat blog nii.lately nii sibuk sangat sebab minggu exam dah nak dekat.more concentrate too study laa kann.tapi dalam masa yang sama tuu awal bulan pii bercuti dekat langkawi.haa dan lagi.hihihi

umm day by day makin lama aku rasa makin sesuai dah diri aku dengan politeknik nii.ALHAMDULILLAH politeknik tuanku syed sirajuddin berjaya menjadi salah satu poli yang bertaraf universiti.bangga p laa sat sebab masuk paper kann.bhahah

okay.first of all, mama cek rindu mama sangat sangat.sebulan dah cek tak balik aloq staq kann.imiss my hometown.miss a lottt ;/
banyak benda jadi minggu nii.macam macam sangat.takpenah habis.nii baru balik dari kem JPAM.yeahhh.taniah semua sebab dalam masa 3 hari kita dah jadi prebet jpam.bhahahah
macam tak pecaya jaa kan.dengan uniform biru bere oren.comeiiii :)

banyak nyaa assigment nak dekat dengan exam ni.mana nak cover dengan final paper lagi.dengan assigment lagi.macam macam derrr.addoiiiiiiii.dengan macam macam peqangai sekeliling aku.yang buat semua benda takpenah nak pikiaq hati orang.macam aku ni takdak hati.shit.aku benci sangat orang macam bebyyyy nii.--'

k lahh.malaih nak tulis dah.atleast aku dah luah sikit.lega jugak hati nii.jom bersiap sedia p buat presentation english.wish me luck :* mwahh iloveyou

Labels: