Cik Jenab yaa AnakII !
LGS girlfriend♥

:WELCOME TO CIK JENAB HOUSEEEEE : touch hover image

Yes i love him not matter what people call him ♥♥♥


Giraffe's wife!

"
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nabyla Ariffin
Others:   


TERSERLAH CIRI-CIRI NYAA

Hi,Assalamualaikum

First of all hello DECEMBER.tup tup dah nak habis dah tahun 2011 kann?Rasa macam baru masuk 2011.Bulam DECEMBER nii jugak lahh bermulanya kehidupan aku yang agak baru.Tudiennn ayat skema nak mati :)) .apa apa jaa laa. Janji DECEMBER dah nak meninggalkan kita dah.Mula buat list azam 2012 cepattt.

okay mengikut tajuk entry aku kali nii Terserlah.Aku tuju kan kepada abang yang aku nampak tadi.Sumpah memang sejuk hati tengok.Dia lintas jalan sambil pegang tangan mak dia.Erat jaa dia pegang.taklepas lansung.Kalah pegang tangan awek kott :') then dia siap boleh ckp 'kaa mak nak cek dukung' huiyohhh.Alhamdulillah masih ada lagi lelaki sebegini dimuka bumi ini#ayat falsafah sgt

haa.macam nii laa dia pegang. :')) aku suka tengok

Jumaat penghulu segala hari.Nii minggu last aku ada dekat Alor star.Minggu depan takdak dah :'( Okay fine sekarang nii aku agak touching sikit.I will miss youu.Fullstop.Hidup aku akan masuk fasa lain dah.Sembang kalah orang p oversea haih =.='. Ohh yaa Matluhtfi dh ada vblog baru.Sapa tak tgk lagi p tgk kaih kt youtube.

Okay.thats all for today.Have a nice day yeah :)


Labels: