Cik Jenab yaa AnakII !
LGS girlfriend♥

:WELCOME TO CIK JENAB HOUSEEEEE : touch hover image

Yes i love him not matter what people call him ♥♥♥


Giraffe's wife!

"
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nabyla Ariffin
Others:   


Hi 2012 :)

Hi,Assalamualaikum

Alhamdulillah dah masuk 2012.Semoga kenangan manis dan pahit tahun 2011 disimpan.Tekadkan diri untuk menjadi yang lebih baik pada tahun 2012 okay?fine macam bagus jaa ayat aku bagi -.-' shit

aku nak lupa semua kenangan pahit aku masa 2011.semestinya kann?sapa nak ingat kenangan pahit,Plus masa kena ragging dengan senior.memang aku nak sangat lupa bab tuu.really really.tapi otang tua tua selalu cakap kenangan macam tu la yang akan buat diri kita makin matang.semua kenangan manis 2011 aku akan simpan kemaih kemaih dalam buku aku #aww so sweet.akonyonyo.brr -.-

kenangan manis aku tuu means when i met a new friend,when im speechless look at him.#okay.takmau cakap b.i dah sebab tak berapa nak terror sangat. :|

okay seriously tu semua memang kenangan manis kat aku. :)

Aku ingat aku tak boleh nak hidup dah bila jauh dengan family aku tambah tambah dengan PUAN ZAITON but ada nya hampa keliling aku,ALHAMDULILLAH aku boleh survive kat tempat orang even before ni aku dah struggle terok.

Terima Kasih hampa semua yang dah turut serta membabitkan diri hampa dalam hidup aku.Agak susah kalau aku nak p ucap kt sorang sorang then aku decide aku kena buat entry nii untuk bagi tau hampa.Maklom la aku ni boleh tahan malu nyaa.#fact

K lahh setakat nii dulu aku nak bebel.

Again.. SELAMAT TAHUN BARU MOGA TAHUN NII LEBIH BERMAKNA DALAM HIDUP KITA SEMUA DAN LEBIH MEMBAWA KEBERKATAN DARI YANG MAHA ESA :)


#kepada IQBAL SUPERBOUNCE. taniah hang dah cukup umoq untuk amik spm .haha

Labels: