Cik Jenab yaa AnakII !
LGS girlfriend♥

:WELCOME TO CIK JENAB HOUSEEEEE : touch hover image

Yes i love him not matter what people call him ♥♥♥


Giraffe's wife!

"
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nabyla Ariffin
Others:   


student

hi.assalamualaikum

hai.lama dah tak update blog busukk nii nohh.lagi beberapa hari jaa lagi aku akan bergelar STUDENT balik.ohh hidup akan kembali bergelumangan dengan buku lahhh :) .Fine dah nama pun belajaq. alhamdulillah insyallah aku kuat nak hadapi nanti.aminn.terima kasih kepada semua yang sokong aku masa aku tengah down gila dulu sebab semua kawan kawan aku dh sambung tinggal aku sorang jaa dak lagi.agak down jugak laa masa tuu.rasa mcm semua orang cakap aku bodo sangat sangat.sama sama semua.#macam ucapan pemenang anugerah skrin pulak nohh.aww bajet hot pii la satt.admit laa sekarang nii memang busy nak prepared apa yang patut.duit keluaq mcm ayaq haih.Terima Kasih kepada Puan zaiton sebab tak habis habis support aku.ILOVEYOUMUM.okay lahhh.setakat nii laa dulu.nanti aku dh jadi student akuu update balik naih blog busukk nii :)

#sama sama sudi jengah :))

Labels: