Cik Jenab yaa AnakII !
LGS girlfriend♥

:WELCOME TO CIK JENAB HOUSEEEEE : touch hover image

Yes i love him not matter what people call him ♥♥♥


Giraffe's wife!

"
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nabyla Ariffin
Others:   


#RANDOM

Hi.Assalamulaikum

Okay.Facebook memang famous dah sekarang nii nohh.so aku pun tak terlepas dari kena virus tuu..Seriously aku takboleh buang dh virus nii.#ahaha.bajet laa hang weh

Kat sini aku nk listkan Budak-Budak yang mana bagi aku sangat Cool,Comei,Kacak,Sporting dan hat paling penting depa tak sombong.Even blog aku tak lah semegah mana pun.Tak pecaya?tapi aku tak list kan mengikut turutan,.random jaa nii

#1.FANA AZMAN
okay.aku kenai Fana nii secara taksengaja. :) she shoooo sweet rite?comei tapi takdan nk lepak sekali lagi

#2.NAIP ROSLI
Aku kenai dy since zaman myspace lagi tapi bila terseqempak dgn dia aku konpius samada NAIM atau NAIP.so aku jalan sambil mata menghadap kebawah :D

#3.NADJUA IZDA
yang nii dari dia kecik lagi aku kenai btw aku suka tgk dia sebab dia adorable :))

Okay nti aku sambung lain.busy nihhh :DD kbai. mwah #btw sorry kalau aku ambik gambaq hampa tanpa izin.kalau taksuka hampa habaq,aku boleh delete nohh :))

Labels: