Cik Jenab yaa AnakII !
LGS girlfriend♥

:WELCOME TO CIK JENAB HOUSEEEEE : touch hover image

Yes i love him not matter what people call him ♥♥♥


Giraffe's wife!

"
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nabyla Ariffin
Others:   


Doakan akuu naa

Hi.Assalamualaikum

First of all,Alhamdulillah hirobbill'alamin Ya Allah..akhirnya penantian aku membuahkan hasil..Tipu la kalau cakap aku tak gembira gila.Lepas nii aku takkan teragak-agak nk jawab bila orang tanya 'Hg belajaq mna laa ni?' Serious bila aku dengaq depa tanya soalan nii..macam 'oh shit!awad takdak soalan lain dh kaa hampa nak tnya'.Aku bukan malu atau apa-apa ja lah..but sometime pikiaq laa hati aku sama...aku pun nk jugak sambung belajaq jugak kan..okay bab nii letak tepi..

.
.
.
.
taarrrrrraaaaarrraaaaaa :DD

Alhamdulillah.Finnaly aku berjaya jugak memboloskan diri akuu :D

okay lah.nak habaq hat tuu jaaa.mukadimah aku jaa yang panjang sikit..Hahaha.nak p packing baju nihhhh..#kisah pulak akuu :D

Labels: , ,