Cik Jenab yaa AnakII !
LGS girlfriend♥

:WELCOME TO CIK JENAB HOUSEEEEE : touch hover image

Yes i love him not matter what people call him ♥♥♥


Giraffe's wife!

"
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nabyla Ariffin
Others:   


Selamat Segalanya

Hi.Assalamualaikum

Lamanya tak meng-update blog.serious cakap memang dah lama sangat kan?Request yang suruh buad entry pun ada la 2,3 orang#atudia.takbur.First of all,aku nk ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir dan Batin kepada sesiaa yang mengenali aku#SITINABILAHMOHDARIFFIN!even aku tak penah Hot mcm hampa tapi harap hampa kenai laa aku nii nohh :)

`berlalu lah sudah ramadhan,sebulan berpuasa` acewah.buh lagu raya sedaih.Raya tahun nii as usual laa.nothing Special pun kawan.p mai p mai kot situ jugakbut tahun nii for the first time Raya pertama aku balik Pendang#gilasyiok.not bad laa tahun nii sebab p beraya sampai tgh malam kan Farid sayang?#gediksat.Malam raya pertama rumah aku kena serbu dengan budakbudak kelaparan :) : hampa takpecaya?
kira orang cakap Kakton takcup tangan la layan depa.*mama aku pandai buad nasi minyak kan? :)bangga sat

seee..bukti yang sahih

okay.ni depan Rumah Fairil si Ji Ho#pujipilasat.hei!aku tau.aku nmpak kurus kan?
-Fairil Ishak Yacob.samasama naa sebab layan kami semua malam tuu.Chicken chop hg memang best-

for your info,serious aku lupa yang malam tuu orang kedah nak sambut MERDEKA#bajet kedah ja sambut.Memang aku macam aneh ja bila tengok kenapa dekat dataran orang Ramai nk mampoih.Haa.baru ingt esok Merdeka.Logik laa dataran penuh.sesak.haish.gila betoi.pleupa teqok dh nii -.- . 

OKAYFINE!aku tau muka aku kembang semangkuk#salahkan Nikon3100.okay?
-masa ni aku jalan tgh dataran dengan baju kurung yang koyak :'( .garagara tersangkut masa nk lintas Rel ketapi FEREL.tapi org taksedaq pun.jgn tanya sebab masa ni tgh BBM dengan Mygulahati Orlando Bloom :) sweet dak kami ?#sambil kedipkedip mata

Gila syiok laa masa nii.Malam masih muda.`habeh hati laa boleh keluaq.Thankyou semua sebab sudi spent time dengan aku.la ni hampa semua dah balik Kolej masingmasing.tingai aku jaa tekapaikapai kat sini.sedih bhai!..Keesokkan harinya kami p Openhouse.perut padat gila baq hg.Amoi buad openhouse okay.jangan jealous.Pertama kali aku dgn Jibek makan just setengah sudep#mesti hampa kata aku tipu.Okay fine.lantak hampa la nk kata aku tipu kaa apa kaa.Fak!

ha la.aku tau aku Besaq.weettt.yang pakai seluaq tu Amoi.tuanrumah yang buad O.H

kami dah Kurus kan? Syabas merabetha

aku dh nak balik.mana fixie aku?#caption dlm Fb aku.depa kata takboleh blah.-takpa hampa.nanti aku beli fixie aku eksyen dengan hampa.huhh!!

okay.sudah.taklaqat nk taip dh.`saya bukan orang yg takdak asigment mahupun orang tv#pinjam ayat ABG MATLUHFI sat naih.okay.Chalow!

psst : sory kalau entry nii panjang. :)







Labels: