Cik Jenab yaa AnakII !
LGS girlfriend♥

:WELCOME TO CIK JENAB HOUSEEEEE : touch hover image

Yes i love him not matter what people call him ♥♥♥


Giraffe's wife!

"
Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Nabyla Ariffin
Others:   


AMANWAN ♥

Hi.Assalamualaikum

Kabare?waras?bagus.okay entry kali ni aku nak review orang.Yes!tau la blog aku tak sehebat Kak Fatin Liyana yang cantik tuu,tapi aku nk jugak review,puas hati?Ahaha.Macam yang semua tahu#semua means yang dok belek blog nii,before this aku penah review pasal MATLUTHFI dan agak jarang aku nk review outsider nii.Aku review pasal Matluthfi sebab aku rasa dia memang satu kes yang sesuai untuk aku review :) dan untuk kes kali ni aku review sebab aku suka.AMANWAN.VBLOG yang famous selain Matluthfi#bagi aku laa sebab aku just minat depa 2 nii jaa`buad masa sekarang.Maybe aku agak ketinggalan zaman sebab baru tau pasal nii tapi takla baru sangat.kira sempat lagi la dok post kt wall dia dan agak tekejut sebab Ya Allah! dia tak sombong#serious aku habaq hang.Bila aku post kt wall dia memang aku takharap dia nk reply balik sebab aku tau dengan post aku yang ciput tuu tidak mungkin dapat menarik pehatian dia#bajet rendah diri sat :).Then bila aku check Notification aku,memang takharap dia balas balik#padahai dalam hati punya dok haqap ada nama dia..tiba-tiba..


Agak gedik kan aku nii tapi..#Hei anak muda! dia balas komen hang..Gila syiok even,masa tu aku cakap `Ohh,amanwan balas post aku`tapi for your info sampai laa aku bangga yang dia balas post aku.Then aku try lagi berbalas post dengan dia,nak mencuba nasib..jeng.jeng.jeng...#Okay fine aku telupa nk printscreen kan then sekarang dh malas nk p belek notification satu persatu sebab dah lama dah cerita nii.Aku cakap `amanwan cute`.then dia balas `ahaha.thanx :)` .Aku bangga sebab dia taksombong.mai kita tengok Video yang dia buat..#yang aku paling suka

minit ke-10.mcm Aaron Aziz : bau badan belakang cerita#sambil angkat kening :)

                                                                                     

dia cute kan ?Okay.his voice macam Pierre :)

Okay.aku bukan nak cari publisiti bila aku publish entry nii.aku just nak share seorang lagi anak muda yang berbakat.Harap mereka yang berbakat nii teros mengembangkan bakat-bakat yang ada :)

psst : Abg AMAN,sorry kalau dah curik video tanpa kebenaran Abg Aman :).Terus Mara kehadapan yooaaww 





Labels: ,